Monday, April 22, 2013

skirt baru...




aSSAlamualaikum w.B.t



sedar tak sedar....
dah hampir dua minggu ...
dapat mesin jahit...

kali ni saya cuba buat ..
skirt my little princess..
memang payah gaklah..
nak ukur dan potong kain tu..

ada jugak beli buku...
 cara-cara buat skirt..
tapi tak faham sangatla..
nak kena berguru jugak ni..hehe

dalam keadaan faham tak faham tu..
last-last terhasil jugak satu skirt..haha

my little princess..
siap pakai ulang-ulang skirt tu..
gamaknya best kot..
 sebab mama dia yang buat ..huhu












2 comments:

  1. Salam dear, tahniah berjaya buat skirt tu....sbb saya sgtlah xpandai menjahit tapi teringin nak jahit sendiri baju anak2....penah sekali je jahit baju kurung my lil princess tu lah sepasang....hehe....cantik hasil kerja yg penuh kasih sayang ni....anyway salam kenal dan jemput singgah blog saya ye :D!

    ANISVITASHOP

    ReplyDelete
  2. thanks sbb sudi singgah blog saya ye...
    komen yg pertama pulak tu..hehe
    bestkan dpat hasilkan your lil princess baju kurung..
    misti teruja bila dh siap kan?..and i'm sure it's lovely..
    memang teringin sgt nak buat baju kurung macam tu...
    tapi saya tak pandai lagi la..hehe
    masih byk yg nak kena belajar ni...hihi
    otherwise..your blog look good and awesome..
    and i wish you a luck..;D

    ReplyDelete